Аннотация на русском языке: В данной статье рассматриваются особенности PR-продвижения авиационного бренда в России средствами массовой коммуникации; различные PR-инструменты продвижения бренда авиационной сферы в современной России; выделяются этапы управления информационными потоками пресс-службами организаций; анализируются статьи и публикации, раскрывающие основные проблемы, с которыми сталкивается авиационная отрасль. Особое внимание уделяется формам и методам взаимодействия PR-служб авиационных организаций со средствами массовой коммуникации.
The summary in English: This article examines the features of PR-promotion of the aviation brand in Russia by mass media; various PR-tools for promoting the brand of the aviation sector in modern Russia; highlights the stages of information flow management by the press services of organizations; analyzes articles and publications that reveal the main problems faced by the aviation industry. Special attention is paid to the forms and methods of interaction of PR services of aviation organizations with mass media.
Ключевые слова:
None
Key words:
None